Mischigans första knoppning någonsinn!


 

.Mischigans första knoppning någonsin.

ser helt fail ut ! x) hans man är jätte kort men tjock så den är jätte svår att knoppa.



Gårdagens utrustning, hade knoppat och lindat och allt och när jag skulle rida så var båda ridhusen upptagna så jag fick helt enkelt rida ute på den ena utebanan, hade "sällskap" av några andra som också red där x) hade världens tunnaste vantar på mig så kändes som jag hade isflak lindade runt händerna... sen fick jag gå hem x) kul va? näe



Kommentarer
Postat av: Louise

Men gud vad kul att jag hittade hit:) Har ju ridit Mischigan på Skålltorp^^ Favouriten var ju Eddy<3 och Luigi, men det var år sedan, vet inte ens om de är kvar. Hihi, Mischigan är sig lik^^

2011-03-04 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0