mycket o göra

Hej på er! Ledsen att det blir så sen uppdatering. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna och är verkligen jättetrött på kvällarna. I dag har jag i alla fall varit hos frisören. Är lite ledsen för att mitt hår är så kort, men det växer väl ut igen. Vid fyra tiden åkte jag till stallet. Gjorde ordning hos både Robban och Nisse idag eftersom Olivia var sjuk eller nåt? Det var rätt jobbigt idag faktiskt :/ Är påväg att bli förkyld igen så då blir man ju lite extra slö. Det tar på krafterna att mocka hos Robban, fick tömma hela tre kärror, och då var det fortfarande inte så noggrant mockat som jag vill. Sedan fick jag ju fylla på massa halm också. Men men, jag överlevde, haha ;)

Då det tog extra lång tid att göra i ordning stallet red jag lite senare. Nisse var som vanligt pigg och glad idag, men är rätt nöjd med ridpasset i alla fall. Arbetade mest i trav och orkade inte riktigt med galoppen idag. Man bli jättetrött i armarna av att rida honom, han hänger så! (eller så är det bara jag som är klen). Dessutom måste jag hålla koll på innersidan hela tiden, han slinker gärna in mot mitten annars.

Nu ikväll har jag haft besök av min barndomskompis Fanny. Jättekul att träffa henne igen, senast var när vi såg på bio, då den sjunde Harry Potterfilmen gick.

Helgen blir i stort sett fullspäckad, inga sovmornar här inte! I morgon ska jag sälja GT, sedan kanske jag sover lite, för att sedan åka till stallet. På söndag har jag stallet på morgonen, sedan åker vi till farmor och farfar, sedan ska jag färga håret. Någongång ska jag hinna plugga och städa också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0