Så grymt tråkigt..

Jag gillar inte att gnälla på andra bloggare, liksom jag skriver inte så jätte intressanta saker jag heller men något som jag är grymt trött på är alla dessa outfits folk lägger upp. Men detta menar jag inte bilder på dom med sina hästar, utan när dom tar kundbilderna och klipper ihop det till ett collage. Liksom vilken bloggare gör inte det? Till och med jag har gjort det på min förra blogg men det har blivit så uttjatat.
Ifall dom nu vill visa en fin outfit som dom verkligen, verkligen vill köpa okej men inte varje dag. Det finns också dom som lägger ut ett collage med en outfit och säger " det här hade vi idag" eller "detta ska vi ha imorgon". Hur svårt är det att inte bara ta en riktig bild på det?
Nej usch har slutat läsa såna bloggar som BARA handlar om vad dom har för tävlingsset i varenda inlägg, sjukt ointressant!


Liksom seriöst, hur intressant är det?

Precis samma sak med alla som har hot or not på sin bloggar. För de första alla skaffade det för att Dressyrmupparna hade det förut. Sen så undrar jag hur en tjej som sitter bakom sin data skärm ska kunna bedöma ett ekipage? Och hur i hela friden orkar man dömma folk? Hur kul är det egentligen??

Jag längtar tills det kommer en blogg med något NYTT, som inte varken dressyrmupparna eller någon annan stor bloggare har på sin! Ni kan väl slänga upp en kommentar ifall ni har sett något nytt på någon blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0