sjukling

Hej på er! Fy vilket tråkigt väder det är idag. Det regnar och snöar ute, ser slaskigt ut. Själv är man sjuk idag :( Har åkt på en rejäl förkylning. Men natten och morgonen var värst, har varit uppe flera gånger i natt, varit jättevarm och inte kunnat sova. Men i förmiddags åkte pappa till apoteket för att köpa halstabletter, nässpray osv ;) Nu är jag bättre i alla fall, men är fortfarande hängig. Brukar ju vara så när man är förkyld - mornarna är värst, på dagen känns det bättre. Så typiskt! jag saknar Nisse...

Jag har kommit fram till att Nisse är som en hund; han älskar att tugga på allt och alla, är alltid glad och nyfiken, gillar människor och älskar att bli kliad under magen! Jag har faktiskt aldrig hört talas om en häst som gillar att bli kliad under magen, har ni?!


Min morgon har tillbringats framför TVn - sett på Scooby Doo 2 - monstren är lösa. Jag älskar scooby doo! Önskar verkligen att de kom ut med fler otecknade filmer, precis min humor, haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0