tävlingssugen

Måste bara säga att jag är grymt tävlingssugen för tillfället! Vill bara komma ut och tävla nu, både hoppning och dressyr... Dock vet jag ju att vi inte är redo för det. Men skulle vara så kul om allting bara funkade och gick jättebra nu DIREKT! Jag vill så gärna komma någonstans med Amadeus, och att bara få åka ut och ha roligt.
Jag vet att just nu känner jag mig jättetaggad, men sedan när det väl gäller blir jag skitnervös och vill inte längre, haha! ;) Han har ju verkligen kapacitet Nisse, gäller bara att jag vågar! Men om jag börjar ta tag i hoppningen nu och övar lite programridning ibland tror jag mitt självförtroende växer lite :) Någongång ska vi i alla fall kunna göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju vara med i våran lilla Skogshopptävling som vi ska ha, typ som en träningstävling fast ändå på tid :D

2011-03-27 @ 13:41:05
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0