Träning för Uno och lite annat smått.

Igår tränade jag för Uno, det gick jätte bra i slutet men pga alla unghästar som sparkade i väggar och fick damp innan hindren gjorde mischigan lite nervös. Jag ska börja träna i den tidigare gruppen kl 6 med ponnys istället. Jag hade röd utrustning. Fick tyvärr ingen film / bild på denna träning, Amanda och Paulina skulle filmat först men dom satt och pratade så dom glömde bort det xD Kanske kommer lite filmer senare eftersom jag håller på att överföra dom till youtube... men allt tar sin lilla tid. Sen skulle jag bara vilja säga att Mischigan börjar bli väldigt gammal. Nu är han 21! Vart ska jag ta vägen sen? Kommer inte kunna komma nånstans med honom. Han har lärt mig oändligt mycket och han har varit en underbar läromästare men snart, inte nu men en fråga om tid så måste jag gå vidare och fullfölja mina mål, om nu mina föräldrar tänker som jag. Nej, när det gäller hästar så är mina föräldrar omöjliga, dom vill bara att jag ska gå in för skolan :@ >:( har i alla fall hittat en drömponny på hastnet som kallas för poetic remix :D men ingenting i hästvärlden kommer någonsin att slå den lyckan som Mischigan har gett mig :')
detta blev mitt första långa inlägg med bara text ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0