underbar ponny <3

Tänk vad Amadeus har förändrats ändå. När jag började rida honom gick han knappt att styra, han var rädd för nästan allt. Idag kunde jag gå en lång promenad med honom utan andra hästar, och han blev inte rädd för någonting! Bilar körde någon meter från oss flera gånger, ingen reaktion från hans sida! Han var jättepigg och glad i början, på hemvägen gick han lugn och nöjd bredvid mig. Min mamma, Kristina och hennes mamma var också med på promenaden. Åh vad jag tycker om denna lilla ponny!
På kvällen fick han springa lös i ridhuset. Han tyckte det var roligt, men var inte galen i alla fall. Han följer mig hela tiden i ridhuset, så söt!
Jag har alltså inte ridit idag, vi hade roligt i alla fall. Efter en lek-dag får vi köra på ett ordentligt dressyrpass i morgon tror jag. Kanske har jag med lite bommar om jag orkar.

Ett par mobilbilder från idag :)







Kommentarer
Postat av: Sara

Han verkligen älskar dig P!

2011-03-14 @ 08:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0