dagens ridpass

Hej igen! Idag red jag ganska länge. Först var det massa folk i ridhuset och jätterörigt. Nisse blev stirrig och var lite överallt. Men när det blivit lugnare kunde jag trava och galoppera ordentligt, då var han faktiskt rätt så fin :) Det känns som om det blivit mer "power" i honom nu när han är starkare, ibland är det lite svårt att få stopp, haha! Samtidigt så är han så mjuk och fin!
Förresten, jag har fått ett nytt bett som jag ska prova. Det är lite skarpare så det kan jag ha om jag rider ut t ex. Jag är ganska säker på att det är ett "halvstång"bett med kopparringar? Men hur som helst, inte helt säker på om det är det. ;) Ska bli intressant att prova i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0