Vila idag

Idag fick Ellinor vila :) Tror inte att det var någon Uno träning, men det blåser som bara den och det kom typ snöblandatregn. När det är sånt väder så säger jag bara nej tack! haha va fjollig jag låter x) Men det var rått och kallt ute så jag orkade verkligen inte.
Skolan idag var väldigt slapp i alla fall :) Först så såg vi på film i en och en halv timme, sen så hade vi idrott i en och en halv timme (jobbigaste gympa lektionen ever!!) sen hade vi filmdiskussion/hemkunskap.
På hemkunskapen så gjorde vi smooties, mina och Annas va godast :D Haha det tyckte alla (alla tjejer efter som att vi va tjej & kill grupp)


Dom med Kiwi på kanten är våra :D


Idag fick Ellinor byta till ett annat innetäcke för det hon hade var förstort så det skavde lite. Så här blev det i alla fall:



Det är ett täcke som jag fått av Sara en gång i tiden, men har inte kunnat använda det för att kutterspån fastnar i hela täcket ifall man har det i boxen. Efter som att jag har halm i boxen nu som inte fastnar på samma sätt så tror jag att det funkar med detta :) Dock så var det lite stort i bogarna så får se så att hon inte får skav av detta också.

Här är lite andra bilder från kvällen;




HAHA titta på ögat! HAHA hon ser ut som ett monster..


Jag har nog något tvångsbeteende tror jag.. Jag KAN inte med att lämna stallet utan att sopa det fint och rent på kvällen. Jag får så dåligt samvete även fast inte jag skitat ner.. xd Jaja så här såg det ut först, sen sopade jag och då blev det så hääär;

Älskar när det är rent och snyggt i stallet :D Kan dock inte säga det samma om mitt rum.. x) Det är inte lika kul att städa där (a)

Ska försöka få in filmen som jag klippte ihop förut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0