Vill verkligen inte raka bort Mischigans man!!! :'(

Inte i år, jag vill spara ut hans man och försöka sköta den innan han börjar klia sig :D
Så här ser mischigan ut utan man
och med man :
man kanske inte såg så bra, men mischigan har ju solexem och kliar sig på sommaren när solen skiner och gräset blänker, så då brukar jag använda den så kallade proboljan, den är verkligen något som jag rekommenderar! ! Sen har vi den gula helozanen som jag brukar smörja in i manen och svansen ! ;)

köp dessa produkter om din ponny/häst "lider" av solexem! Du vill väl inte att hästen ska bli av med manen >:D mohaha



Kommentarer
Postat av: filippa

har ju inga bilder :( <3

2011-03-20 @ 20:18:41
URL: http://ffilippa.webblogg.se/
Postat av: Maja

Funkar de bra? Har en shettis i vårt stall hon är makalös på att klia sig hos ser ut som nakenhäst när sommaren nästan är över :S det hjälper inte med exem medel och exemtäcke , täcket klic hon sönder så hon kommer åt där de igentligen kliar :/ hjälp ?

2011-03-22 @ 23:26:20
URL: http://Hastryttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0